Pressreleaser – ett sätt att nå ut med information

Vi i KakeldaxGruppen har beslutat oss att arbeta med pressreleaser som en informationskanal för att nå ut med information till allmänheten. I vår informationsstrategi ingår allt från internt till extern information. Internt arbetar vi med ett intranät, som idag är den primära informationsbäraren inom bolaget då information skall nå många medarbetare snabbt. Extern arbetar vi dels med vår hemsida, med vår blogg, med tryckt information och med pressreleaser. Andra mediakanaler kommer vi att se mer av under våren 2010, då vi gör en stor marknadssatstning på den Svenska marknaden för byggkeramik ( och ).

kommentarer

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut /  Ändra )

Google-foto

Du kommenterar med ditt Google-konto. Logga ut /  Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut /  Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut /  Ändra )

Ansluter till %s